Alle andre spørsmål om ditt kundeforhold tar du som vanlig med vårt kundesenter. Selskapet OneCo Elektro utfører målerbyttet. De står også for booking og annen direkte kontakt med kundene i forhold til jobben som skal gjøres.

Vent til de kontakter deg

Alle kundene fikk et brev fra oss i september, for å forberede målerbyttet. Det neste som skjer er at OneCo tar kontakt med deg for å avtale tid for byttet. Du vil få en SMS med forslag til tidspunkt. Der står det også hva du gjør for å bekrefte eller bli kontaktet.

Om du likevel skulle ha behov for å komme i kontakt med OneCo, kan de kontaktes på tlf. 908 24 721. Eller du kan ringe 76 96 11 75, og velge «1» for å settes direkte over til OneCo.

Fra nord til sør

OneCo har startet å bytte målere på Bjørnfjell, i Bjerkvik og i Veggen. Så jobber de seg videre sørover. Før sommeren skal de være ferdig med alle privatkundene.

 

Dette er et stort og ressurskrevende prosjekt. Nordkraft Nett har derfor, sammen med flere andre nettselskap, inngått samarbeid med OneCo Elektro AS om bytte av målerne. Noen av Nordkrafts egne montører brukes også til jobben.