• Sørger for lys til mørketida

    Vedlikehold av gatelysnettet

    Mørketida nærmer seg bokstavelig talt med stormskritt. Det hender derfor at gatelysene står på midt på lyse dagen. Ulogisk, vil noen si. Men for Nordkrafts montører handler det om å sørge for at det blir lys i alle gater når mørketida kommer.

  • Strømkunden må betale for manuell avlesing

    Strømkunder som får fritak for automatisk strømmåling, må betale den ekstra kostnaden det medfører å lese av måleren manuelt. NVE antyder et gebyr mellom 500 og 2000 kroner per år.

  • Les Vår energi her

    Vår Energi er distribuert i alle postkasser i vårt nettområde. Her kan du lese det digitalt:

  • Når strømmen kan bli borte

    I Nordkraft Nett er vi hele tiden forberedt på strømbrudd, og gjør vårt ytterste for å få den tilbake så snart som mulig. Vi har vakt 24 timer i døgnet, så det er alltid noen på jobb når du trenger å ringe feilmeldingen.

  • Nytt telefonnummer

    Nordkraft bytter telefonnummer fra 08517 til 76 96 11 75. Det gjelder også feilmeldingen.

  • Oppgraderingen i Taraldsvik fortsetter

    Petter Dass vei

    I sommer ble det gjort en større jobb i strømnettet i Taraldsvik da den siste underjordiske trafoen ble erstattet med to nye. Nå setter Nordkraft Nett i gang med del to av prosjektet, der enda en av de gamle trafoene skal erstattes. Når det er gjort vil 300 kunder i området ha bedre leveringssikkerhet og større kapasitet i strømnettet.

Postadresse:
Nordkraft Nett AS
Postboks 55
8501 Narvik
Besøksadresse:
Nordkraft Nett AS
Teknologiveien 2B
8517 Narvik
Kontakt:
Telefon: 76 96 11 75
Telefontid: 08.00-15.00
Epost: post@nordkraft.no